Zingende school

Overal ter wereld kun je muziek horen. Muziek doet iets met mensen. Op onze school houden wij van muziek en van zingen. Zingen zorgt voor gezelligheid en verbondenheid.
In onze kleuter- en lagere klassen wordt regelmatig gezongen. Onze kleuters beleven bijvoorbeeld veel plezier aan het samen zingen tijdens een opruimlied. En in het eerste leerjaar zingen de kinderen een schrijflied uit volle borst mee. In het vijfde en zesde leerjaar worden er zelfs liedjes in het Frans gezongen. Ook tijdens feestelijke momenten zingen onze leerlingen tijdens de pauzes vrolijk mee met verschillende soorten liedjes.
Op vrijdag komt ons Laar-koor samen om te repeteren. Onze leerlingen van L1 t.e.m. L3 oefenen hier liedjes samen met juf Brenda en juf Sasja. Een aantal keer per jaar treedt ons koor op. Zo treedt het koor dit jaar op tijdens het winterfeest.
Om het zingen wat meer in de kijker te zetten hebben wij ons aangemeld als zingende school. Zingt u ook mee? Zingen kan overal. Zingt u bijvoorbeeld uw kind mee de school in?
Zingende groetjes!

GO! Basisschool Het Laar