Leerlingenraad

Doel van de leerlingenraad

De sterren van de leerlingenraad vergaderen 4x in het jaar en kunnen voorstellen doen, problemen bespreken, samen naar oplossingen zoeken, ideeën aanreiken om verbeteringen op school aan te brengen en leuke activiteiten bespreken.

Waarom wou je in de leerlingenraad?

Jack (L1): Ik praat graag en ik stel graag dingen voor. Ik kan ook goed luisteren naar anderen. Ik wil de voorstellen van het eerste leerjaar uitleggen in de leerlingenraad. Ik vind het fijn om in de leerlingenraad te zitten omdat ik dan kan meehelpen om dingen te veranderen op school.

Aza (L2): Ik vind het fijn om met andere kinderen te praten over school en over dingen die we willen veranderen of aanpakken. De leerlingenraad is superleuk!

Jack (L3): Dan kan ik de school veranderen.

Marie-Lise (L4): Omdat ik de school wou veranderen en omdat het me leuk leek.

Nomi (L5): Omdat ik de school leuker wil maken.

Lince (L6): Ik zit in de leerlingenraad omdat ik het superleuk vind om het zesde leerjaar te vertegenwoordigen.