Questi

Questi voor ouders: elektronische schoolpost

Met Questi voor ouders kan je …

• – Brieven en berichten lezen van directie, secretariaat, klasleerkracht en bijzondere leermeesters.
  • – Foto’s van activiteiten en uitstappen online bekijken.
  • – De kalender raadplegen.
  • – Reacties geven aan de school en/of aan de leerkracht.
  • – Het rapport van je kind bekijken
Hoe instappen?

1. 1. Jullie ontvangen in de mailbox een vraag tot activatie.
  2. 2. Doe het mailtje open en klik op de knop ‘ACTIVEREN’. Volg de stappen en je kan beginnen. De activatie is twee weken geldig, doe dit dus zo snel mogelijk.
  3. 3. Er is ook een app beschikbaar die je best meteen kan downloaden waardoor het voor jou nog gebruiksvriendelijker is. Die kan je gratis downloaden op je smartphone. Questi is beschikbaar in de App-store of de Google Play store.
  4. 4. Voor meer informatie over de werking van Questi kun je volgend filmpje bekijken: werking Questi
Bij uitzondering kunnen wij de briefwisseling ook nog op papier meegeven, geef dan een seintje aan de klasleerkracht.
Kennismaking met Questi
Eerste keer inloggen
Wat zie je als je als ouder inlogt?